Fan vad trist

Igår fick min älskling veta att han blir uppsagd pga att hans jobb går så dåligt och nu har han 5 månaders uppsägningstid och jag hoppas verkligen att han kommer kunna hitta ett nytt jobb.  Det känns jättejobbigt för honom fast samtidigt så har han jobbat där i nio år och det kan vara skönt för honom att göra något annat.

Våran semester i sommar kommer inte att bli så rolig för han måste jobba vakt på helgerna och då kan jag också passa på att jobba för det är inte kul att sitta ensam hemma på helgerna, får se hur jag gör med det.

Idag ska jag åka till Ikea och titta lite, köpa ett till sängbord (när jag var där och köpte mitt sängbord så hade de bara 1 och jag vill ha ett likadant till min älskling).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0