Ett regnigt land

Jag hoppas verkligen inte att hela sommaren kommer att vara så här för då blir jag tokig. Det har regnat nu och varit dåligt väder 2 veckor i sträck och jag vill ha sol! Kunna ha på mig mina sommarkläder och kunna gå och ta en öl med mina jobbarkompisar efter jobbet och stta på en uteservering och njuta av solen!

Den här helgen jobbar jag hela helgen men nästa helg är jag ledig hela helgen och det ska bli skönt! Min gubbe är ocskå ledig så vi ska vara hemma och vila oss och på fredagen så ska vi på bröllop och det ska bli kul. Det är min pappa som gifter sig  och jag hoppas att han och Chin kommer att bli lyckliga!

Idag slutar jag eventuellt klockan tre men det beror på om vi blir klara med allt i tid annars blir det klockan fem som vanligt. Jag ska jobba som en galning och då kommer det nog att gå lite fortare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0