En vanlig tisdag

Igår njöt jag av det fina vädret, först på jobbet och sedan hemma och idag regnar det, trist men vad ska man göra förutom att hoppas att det blir fint väder till helgen!

Jag är så trött hela tiden och förstår inte hur jag kan vara det hela tiden men det är nog för att jag jobbar väldigt mycket och aldrig är ledig och bara slappar men i sommar då ska jag vara ledig och vila upp mig med Johan. Det blir nog en resa till Turkiet på en vecka i sommar och det är för att min gubbe vill åka dit så jag får väl snällt följa med.

Ikväll ska jag ta en kvällspromenad (om det inte regnar) och när jag kommer hem ska jag bada fotbad för det var länge sedan jag gjorde det och sedan ska jag fortsätta att läsa Arn vägen till Jerusalem.

Nu måste jag dessvärre göra mig iordning och åka till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0