Då var helgen slut.

Den här helgen har gått fort och jag har jobbat både fredag och lördag och inte hunnit med så mycket saker här hemma men nästa helg har jag planerat att vara hemma och ta det lugnt och se till att få saker gjorda här hemma.

I lördags var vi i Eskilstuna och såg kungen som höll ett tal och sedan var vi och fikade. Jag tänkte vara lite genrös och bjöd min familj på fika och det blev dyrt! När vi kom hem från Eskilstuna sov jag och min gubbe middag och sedan blev det kvällsmat och efter det åkte vi och jobbade.

Igår hade vi sovmorgon och sedan åkte vi till Mediamarket och köpte en ny dator (nu är Johan världens lyckligaste!) och sedan åt vi lunch på Spicy Hot för det är min älsklings favoritmatställe. På eftermiddagen kom mamma över och fikade med 2 av mina bråkiga bröder och på kvällen såg vi på Sunes sommar och sedan gick vi och lade oss tidigt.

Idag ska jag försöka städa hemma när jag kommer hem från jobbet och rensa ut kläder som jag inte använder och om jag har tur så regnar det inte ikväll så då kan jag och Johan ta en kvällspromenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0