Bebislängtan.

Överallt där jag går så träffar jag på folk med barnvagn och jag känner att jag också vill skaffa barn. Igår träffade jag en bekant som har en fyramånaders bebis och hon var så söt i rosa kläder och lite blont fjunigt hår och jag kände i hela mig att jag vill också bli mamma.

De flesta av mina kompisar har nyligen fått barn eller är gravida och ska få barn. Jag vet att det är lite för tidigt för mig och Johan att skaffa barn för vi har bara varit tillsammans i ett halvår och jag vill gärna vara gift innan jag får barn, lite gammaldags är jag med de ideérna men jag vill ge mina barn en trygg och stabil uppväxt i en trygg och stabil familj.

Jag får se vad framtiden har i beredskap till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0