Bara jobb

Det känns som att jag jobbar jämt och aldrig är ledig. Ikväll ska jag jobba med min älskling och imorgon ska jag jobba vakt men utan min älskling. Är så trött och vill bara vara hemma och ta det lugnt.

Idag var det "fest" på jobbet. Det var några som skulle iväg på afterwork och vdn där jag jobbar kom med en flaska absolut och sa här har ni och de började dricka vid halv fyra! Riktigt kul var det att se sen när de blev lite berusade och skulle försöka jobba. Ska ringa och kolla hur det är med dem lite senare ikväll!

Imorgon ska jag till Eskilstuna med min familj och titta på kungen, inte så mycket att titta på men det var mamma som vill göra det. Johan ska också med och sedan tänkte vi bjuda mamma och småkillarna på fika.

Snart dags att byta om och åka och jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0