Varit i Västerås

Idag på förmiddagen så var vi i Västerås och tittade lite i affärer. Johan har bestämt sig för att köpa en ny digitalkamera tills vi ska åka på semester (nästa söndag åker vi). Kom på att jag måste be någon komma hit och vattna våra blommor, vem ska jag be?

För ett år sedan när jag och Henrik var i Grekland bad jag mamma titta till våran lägenhet och det gjorde hon verkligen! Hon gav min lillebror nyckeln in och han var där och kollade på film och tv och hade sönder tvn, sedan var mamma själv i lägenheten och städade! Hon tvättade alla våra kläder som var rena och åt upp all mat som vi hade i frysen, trots att jag sagt åt henne att hon kunde äta upp färskvarorna som fanns i kylskåpet. Jag tänker inte be henne vattna blommorna, får bli någon annan.

Får se om det blir bangolf ikväll som Karin vill men just nu så ser det inte ut att bli väder för det. Köpte en film på Medimarket idag och den ska jag titta på när Johan är och jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0