Tråkig helg

Den här helgen har varit fruktansvärt seg och tråkig. Har nästan bara varit hemma och tagit det lugnt medan Johan har jobbat vakt hela helgen. Igår var han så trött och orkade inte hitta på något. På förmiddagen var vi och fikade i Hjälmaredocka med mamma och William och sedan åkte vi hem och slappade.

I lördags var jag och hälsade på min syster med William och det var kul, hennes bebis är så otroligt gullig och charmig och det säger jag trots att bebisen spydde ner mina byxor så att de blev helt kletiga och det var ingen liten spya utan det kom massor!

Idag blir det jobbet som vanligt och ikväll kanske jag följer med gubben min till gymmet (han har äntligen köpt gymkort) kan behöva röra på mitt feta fläsk jag med. Har börjat lite smått att köra GI och bara äta kött och grönsaker och hoppa över pasta, potatis, ris mm. Får se om det kan ge resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0