Lillebror!

Min lillebror var här nyss och lånade datorn för att titta efter mopeder, tänk att han har blivit så stor, hn är längre än mig nu och snart kommer han att vara starkare än mig med för han har börjat träna på Nautilus!

Mamma ringde nyss och ville komma över så jag ska baka en blåbärspaj att bjuda henne på, hoppas bebisen och William också följer med.

Igår var jag i Eskilstuna och hälsade på Karin och Johan och det var kul förutom att jag var så trött och mådde inte så bra men jag kände att jag var tvungen att göra något på kvällen för jag blir så rastlös av att bara vara hemma själv.

Imorgon är det min sista jobbvecka och sedan har jag semester och det ska bli så skönt! Nästa söndag åker vi till Tyskland och veckan därpå ska vi försöka hitta på något annat roligt. Nästa vecka måste jag komma tidigt till jobbet för nu är jag den enda som har nyckel och kan öppna för de andra och det betyder att jag kommer få ta emot de första telefonsamtalen på morgonen och det kommer bli jobbigt.

Nu ska jag baka blåbärspaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0