Laan Thong

Finns en thailänds resteurang i Eskilstuna som har så otroligt god mat. Köper alltid mat därifrån när jag är i Eskilstuna. Idag tänkte jag bjuda min syster och hennes kille på mat men de hade inte tid så jag och Johan åkte hem och åt så mycket så att vi inte kan röra oss nu.

Var och tittade lite på stan och var inne i en av mina favoritaffärer som heter Monki och de hade rea på nästan allt i butiken men jag hittade inget som jag ville ha.

Ska kolla på Michael Jacksson minnesstund som sänds på tv 4 och försöka smälta maten!


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha vad roligt :) ni åt så mycket så ni inte kunde röra er.

Synd att min tre mobil var/är sönder så jag inte såg smset. Mejla mig så ska du få lösen till min blogg och mitt nya mobilnummer.

[email protected]



2009-07-09 @ 04:36:10
URL: http://thelmasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0