En del människor.

Jag jobbade vakt igår på Diggilo igår och det var lugnt. Folk njöt av att se showen och hade det väldigt trevligt men det kom en karl gåendes med sin lilla dotter på drygt 5 år och var helt galen och skrek att det här var ett jävla ställe att man inte fick gå på toaletten med sitt barn. Jag sa då att han kunde använda toaletten inne på slottet om inte bajamajorna dög och då skrek han att han inte fått det för personalen och att han skulle sätta sig och skita på slottsbacken (trodde det var hans dotter som var bajsnödig?). Jag skrattade givetvis lite åt honom och han blev helt vansinnig och gapade och skrek att vi var helt värdelösa som inte lät hans dotter bajsa och sedan stormade han iväg.

Det är sådana här händelser som gör att man undrar om en del människor är helt dumma i huvudet, vad hade jag och min kollega med toaletterna att göra? Vi ska ansvara för att upprätthålla ordningen och om nu hans dotter var så bajsnödig varför skulle han då bajsa på slottsbacken eller varför tog han inte med sitt barn till en bajamaja? Frågorna är många men folk kanske kan tänka sig lite för innan de börjar gapa som galningar på oss vakter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0