Varit och tittat på ny lägenhet!

Jag och älsklingen var och tittade på en lägenhet igår som låg mitt på stan och den var hur fräsch som helst men rummen var jättesmå och det skulle kännas som att bo i en skokartong. Såg nu att de hade en större trea ute och den ska jag ringa på idag och kolla om vi inte kan kika på den.
 
Vi ska även iväg och kolla på två treor på berget nu på eftermiddagen så jag måste gå tidigare från jobbet men jag vill inte bo i dem för det är för långt från stan men min älskling säger att den ena lägenheten är jätte fräsch så vem vet?

Otäcka Henrik är riktigt sur på mig och varför vet jag inte, tycker att jag varit så ärligt mot honom som man kan vara men det uppskattas tydligen inte. Skulle jag ha stannat kvar hos honom och sett mitt liv passera utan att få chansen att hitta någon som vill samma saker som jag? Nej verkligen inte!

Ska sörpla i mig mitt kaffe nu och sedan ska jag åka till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0