Snart helg!

Imorgon är det äntligen fredag och då får vi nyckeln till vårt nya hem! Min älskling slutar ett på fredagar så han kommer hämta den och kan gå in först i vårat nya hem och titta, jag ska kolla idag om jag kan gå några timmar tidigare så vi kan hjälpas åt att flytta saker.

Jag är så lycklig med min älskling och allt känns så bra men samtidigt så känns det lite läskigt att vi redan ska bo ihop för vi har inte varit tillsammans så länge, faktiskt blir det 2 månader i februari och så snabbt ska man i normala fall inte flytta ihop med en kille men i min älskling blev jag jättekär i på nästan en gång och det kändes rätt tt flytta ihop!

Nu ska jag surpla i mig mitt kaffe och sedan åka till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon.

Hoppas du får en bra dag =)

Snart är det helg!!!

2009-01-29 @ 06:54:44
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man känner när man träffat rätt på en gång. Så varför ska man slösa tid på att göra allt i "rätt" takt. Det är bara att köra på.

2009-01-29 @ 14:55:50
Postat av: Anonym

Blir det babymaking snart eller? Jsag menar du börjar ju bli gammal. Svara i bloggen för jag har ingen som du kan svara till.



Kram Beirut

2009-01-29 @ 17:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0