Nästa fredag flyttar vi!

Pratade med hyresbolaget igår och nästa fredag får vi nyklarna till vårat nya hem! Ska bli så kul och så skönt med en stor och fräsch och mycket ljus lägenhet! Min älskling kommer att få ett eget rum där han kan sitta och göra sina saker och vi kommer också att få ett badkar!

Jag har inte haft badkar på många år och det ska verkligen bli skönt att kunna krypa ner i ett varmt bad med en bra bok! På lunchen idag ska jag gå till Lusch och kolla in deras sortiment av badbomber, badoljor och badsalt och sedan nästa helg då ska det badas!

Idag ska jag åka till IKEA efter jobbet och köpa flyttlådor och sedan ska jag kolla på köksbord för det har vi inget. Min älskling har ett barbord (och det vill jag inte ha) så vi får se om jag hittar något som jag vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0