Min lediga kväll försvann!

Trodde jag skulle få ha en ledig kväll idag med men så blev det inte för jag blev tvungen att hoppa in och jobba som croupier då en av tjejerna på mitt jobb skulle hitta på något annat men det gör inget för jag blev lite rastlös när jag var hemma igår och inte gjorde något.

Min lillebror ville komma över ikväll och spela xbox så jag ska åka och hämta honom, är hungrig så vi åker nog förbi McDonalds innan vi åker hem. Min älskling som också ska jobba ikväll få mat på jobbet s honom går det ingen nöd på.

Var på IKEA idag och skulle köpa en stor byrå och det misslyckade totalt då vi inte fick in den i bilen så vi får åka med min bil till IKEA och köpa den men det blir inte förräns nästa vecka.

Ska diska nu och sedan hämta lillebror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0