Bråkat med exet.

Jag fick ett otrevligt telefonsamtal från Henrik igår och han var inte glad och det kändes kul för varje gång han ringer mig så är det något som han är sur över. Har verkligen försökt att avsluta vårat förhållande på ett så bra sätt som möjligt och varit ärlig och berättat att jag träffat en annan kille men det har jag inte fått mycket för.

Det finns de tjejer som bara tar sina saker och sticker är deras killar inte är hemma, eller de tjejer som är otrogna mot sina killar och sedan luger för dem. Jag har inte gjort något sådant mot Henrik utan verkligen försökt avsluta det vi hade på ett så bra sätt som möjligt så att vi kan vara vänner efteråt men nu när han bara ringer och skriker på mig så vet jag inte om jag vill vara vän med honom längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0