Tre dagar kvar till helg!

Funderar på att gå ut på lördag med en tjej på mitt jobb som heter Maria men samtidigt är jag inte typen som gillar att dricka alkohol och vara på krogen, det känns som att jag har fått nog av sådant i och med det jag jobbar som på helgerna. Dessutom har jag inget att ha på mig...

Igår verkade det som att bitchen på mitt jobb tänkte sluta några dagar tidigare och jag hoppas verkligen inte att hon är där när jag kommer till jobbet idag för jag vet inte hur länge jag kan hålla masken inför henne och ignorera henne när hon börjar försöka bestämma över mig. Har jag tur så gick hon för gott igår, annars får jag försöka stå ut med henne tills på fredag!

På söndag fyller min älskling år och jag har ännu inte listat ut vad jag ska köpa till honom men det måste bli något bra, ska titta lite på stan idag för att se om jag kan hitta något fint åt honom.

Dags att göra sig klar för att åka till jobbet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0