Ska det bli utgång på lördag?

Sitter och funderar på om jag ska gå ut på lördag eller om jag ska vara hemma och ta det lugnt, har inte riktigt bestämt mig men det skulle vara skönt att vara hemma och ta det lugnt samtidigt så är det kul att gå ut och jag och MAria har aldrig varit ute tillsammans och hon verkar vara helvild och det kan jag också vara i vissa situationer. Ska fundera lite till...

Var och hälsade på min pappa idag med min älskling och så skulle vi åka och kolla på Statt som brunnit men det var så mycket trafik så det får vi ta en annan dag, läskigt det där. Ska titta på Efterlyst ikväll för de har bilder på den person som de tror tände på.

Nu har jag duschat och tvättat håret med ett schampo och balsam som jag köpt på LUSH och det känns inte som vanligt schampo och balsam och håret känns inte lika mjukt som det brukar kännas efter att man tvättat det men det blir nog bra!

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0