Mysig hemmakväll!

Igår på alla hjärtans dag så lagade min älskling mat åt oss (färssbiffar med pressad potatis och grönmögelostsås)  och sedan kollade vi på en film. Så härligt med en kille som kan laga mat och vill hjälpa till hemma, jag har verkligen haft tur som träffat honom!

Idag ska vi åka och hälsa på min mormor och morfar för min mormor fyller 65 år idag och det är första gången som han kommer träffa dem. Hoppas verkligen att de kommer att gilla honom. Min mamma och min lillasyster tyckte inte om honom första gången de såg honom men nu har min mamma börjat gilla honom men min lillasyster verkar hata honom och tjatar hela tiden om att jag har blivit knäpp.

Min förra kille Henrik var jag tillsammans med i drygt 7 år och han var blond och blåögd och såg riktigt bra ut men vi hade inte samma drömmar och mål i livet så vi gjorde slut och sedan träffade jag min älskling som jag hade massor av saker gemensammt med och det bara klickade men han är storvuxen, har skägg och är rakad och det stör min lillasyster sig på något enormt och säger att jag har blivit knäpp som blivit tillsammans med honom och vägrar att lära känna honom!

Kan ju säga att jag förstår dig nu K, hur jobbigt du hade det när vi sa till dig att din kille var tjock och att du kunde få någon mycket snyggare. Man ska inte alltid gå efter utseendet utan mer efter personligheten! FAst när det gäller min älskling så tycker jag att han är snygg och helt underbar!

Kommentarer
Postat av: Efrahimma

Lägg ut en bild på din nya kille :) Vad menas med storvuxen, för dig alltså?

2009-02-16 @ 04:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0