Massa skit på tv!

Ikväll är det premiär för Linda Rosings desperata försök att hitta en man eller något annat som kryper fram ur någon håla! Är så trött på den människan för hon ser ut som ett billigt luder och har IQ som en förståndshandikappad, stackars människa. Kan ju undra vad kanal 5 tänkte på när de ville ha ett program med henne i, kanske dags att sluta titta på femman!

Lagade pasta med grönsaker till middag idag och det blev jättegott min älskling tog en stor portion mat och det räckte även till en matlåda åt honom.

Längtar tills på lördag då vi ska åka och köpa vårat köksbord men nu kommer jag inte ihåg vilket IKEA som jag såg på bordet i men det löser sig nog.

Nu ska jag kika lite på tvn och sedan ska jag sova... Lång dag imorgon...

Kommentarer
Postat av: Wendelaa

hahaha någon här gillar inte rosing.. Inte ett faan heller

2009-02-24 @ 21:53:37
URL: http://ho0mii3z.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0