Ingen bil idag,

Usch jag måste gå till tågstationen idag för jag har ingen bil för jag var tvungen att låna ut den till min mamma. Kanske är jag lat men det är riktigt skönt att åka bil och slippa gå men det kan vara bra att röra på sig!

Ska på utbildning på jobbet idag och vet inte hur jag känner inför det, förmodligen kommer det inte vara så kul för det är mer som en repetition om det vi arbetar med.

Igår var jag och älsklingen och storhanldade mat och nu har vi gjort en matsedel på vad vi ska äta i veckan, känner att vi behöver få in lite rutiner i vårat liv för det blev inte så mycket med det när vi höll på och flyttade.

Ska surpla kaffe nu och sen gå till tågstationen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0