Dags att börja inreda!

Nu har vi målat klart i köket och nästa steg är att börja inreda med nya möbler och annat skoj. Min älskling och jag ska åka till Ikea någon dag nu i veckan och kolla om de har något fint köksbord!

Inatt började bokrean och jag ska iväg till Akademibokhandeln och leta efter efter böcker på min lunchrast. Vill ha några bra kockböcker och sedan en bra deckare. Hoppas på att de har ett stort utbud av böcker!

Fortfarande så är det snö och kallt ute och jag är så trött på det här vädret, kan det inte bli vår? Vill shoppa vårkläder och sitta i solen och äta glass men det dröjer nog någon månad innan jag kan göra det!

Kommentarer
Postat av: Wendelaa

vilken färg vart köket i?

2009-02-24 @ 10:04:57
URL: http://ho0mii3z.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0