Babymaking!

Hahaha nej ingen babymaking här men barn vill vi gärna ha men inte nu. Har inte varit tillsammans med min nya kille så länge (vi firade 2 månader nu i fredags och har bott ihop lika länge). Känns lite hisnande att tänka på att allt har gått så fort mellan oss men det känns verkligen helt rätt.

Träffade min älskling i början på sommaren 2008 och han jobbade som vakt och jag som croupier och vi började prata men då hade jag redan en kille och då började vi umgås som vänner och sedan när jag gjorde slut med min kille och flyttade ifrån honom så bodde jag själv i en vecka och sedan bestämde vi osss för att flytta ihop för vi var så kära!

I helgen så målade vi om i vardagsrummet och nu i veckan ska vi plocka iordning alla våra saker och försöka få någon ordning på allt här hemma. Så skönt att bo i en trea så att älsklingens dator har ett eget rum, tycker personligen att datorer är fula och bara är i vägen!

Nu måste jag surpla kaffe och sedan ska jag åka till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0