Är sjuk...

Känner mig helt död. Feber, snorig och jäkligt ont i halsen och allt känns bara jobbigt! Orkar inte ha vinter längre med snö och minusgrader utan nu vill jag ha sommar med plusgrader!

Min älskling och jag planerar att åka till Grekland i sommar och det ser jag verligen fram emot, jag var ju där med HEnrik förra sommaren och det var helt underbart där. Det fanns mycket att se, de hade fina stränder, maten var jättegod och spriten var billig och det var fint väder nästan hela veckan förutom en dag då det regnade!

Ska ta ett varmt bad nu och se hur jag känner mig efter det, mår jag bättre så åker jag till jobbet men känns det som nu så stannar jag hemma idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0