Utan min snutt

Min fina är på utbildning i Stockholm och kommer inte hem förräns om några dagar och jag saknar honom redan trots att han åkte hemifrån imorse. Tiden kommer ändå att gå fort för jag måste jobba och sedan ska jag baka julgodis som jag inte haft tid till.

Har bestämt mig för att det inte blir någon julgran i år eftersom vi inte kommer att vara hemma på julafton. Ska ha något annat istället men vad?

Nu kommer snart min mamma över och vi ska umgås lite och sedan måste jag diska, ta ett bad och äta kvällsmat och sedan sova för imorgon börjar jag tidigt igen och har massor att göra.

Kommentarer
Postat av: Karin

Vädra och njut av att det inte luktar skit hemma på flera dagar :) Det gör jag varje dag när J åkt till sitt jobb.

2009-12-16 @ 15:05:34
URL: http://thelmasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0