Uppe med tuppen

Börjar tidigt idag och det känns sådär just nu, jag är trött men slutar klockan tolv så det får gå. Jag kanske hinner med lite saker hemma sedan. Städade igår så idag tänkte jag baka lite julgodis. Knäcken som jag gjorde för 2 veckor sedan är redan slut så det är dags att göra en ny sats.

Jag lagade middag till Johan när han kom hem från jobbet igår och han blev så glad. I vanliga fall är det han som brukar laga middag till mig eftersom det är jag som brukar komma hem sent, kul med ombytta roller ibland.

Nu måste jag borsta tändera och sedan åka till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Karin

Åhh önskar jag också får ett jobb sedan så jag också kan jobba så mycket som du. Du och pappa är så bra förebilder. Ni jobbar så mycket.

Jag vill ju inte bli som du vet vem!

2009-12-09 @ 07:45:53
URL: http://thelmasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0