Stolt över mig själv

Den senaste tiden har jag jobbat väldigt mycket och inte haft så mycket tid över till annat men jag gör det av en anledning. Det första var att jag ville byta jobb och det har jag gjort och nu jobbar jag mycket för att mitt nya jobb ska gilla mig och få reda på vilken bra anställd jag är så att de ger mig fast jobb, sedan har jag också jobbat mycket extra som vakt eller som croupier för att få in extra pengar som jag sparar och det jag sparar till är så att Johan och jag i framtiden kan lägga handpenning på ett gemmensamt hem.

Idag ska jag jobba fem timmar på vanliga jobbet och sedan blir det fyra timmar som croupier ikväll. Ska bli skönt när den här dagen är över. Imorgon är både jag och Johan lediga och då ska vi ta en tur till Eskilstuna och sälja min skyddsväst till en kille och sedan ska vi hem och gå på julmarknad.

Johan åker till Stockholm nästa vecka för en utbildning och vi träffas inte på några dagar så vi ska också passa på att umgås mycket imorgon och bara vara med varandra.

Nu ska jag väcka min fina älskling som också ska åka och jobba.

Kommentarer
Postat av: Karin

Härligt med ett eget hem :)

2009-12-14 @ 06:13:07
URL: http://thelmasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0