Snökaos

Alltid samma visa så fort det kommer smö. Tidningarna skriver att det kommer bli kaos och att man ska se upp, de som är ute och kör bil är livrädda och kör så sakta som det bara går. Hade en som låg i 50km/h på 110 väg! Snälla, kan man inte köra fortare för att det är snö då ska man inte ha körkort!

Jag tycker om att det har kommit snö, det lyser upp ute och det känns mer som jul när det är snö ute.

Idag har jag gjort hemgjord chokladkola och nu står den ute på balkongen för att svalna och stelna, ska ta en smakbit utav den sedan när jag kommer hem från jobbet, idag börjar jag inte jobba förräns vid fyra så jag har hunnit fixa med lite saker här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0