Nyårsafton

Härligt imorgon är det ett helt nytt år men för mig så kommer den här dagen innan det nya året slår in att vara lång.

Måste börja min dag med att gå ut i 20 graders minuskyla och försöka starta min sambos bil och sedan åka och tanka. Väl framme på jobbet så måste jag ställa mig i ett garage en bit från jobbet, bilen måste stå i ett varmgarage annars vill den inte starta (diesel). Sedan ska jag jobba i fem timmar och det kommer att vara helt hysteriskt med folk! Efter jobbet måste jag åka och handla och sedan hem och laga mat, duscha och göra mig iordning.

Men det positiva är att jag kommer att fira det nya året tillsammans med min familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0