Min duktiga kille!

Johan som inte är särskilt bilkunnig har bytt bromsar på min bil och nu är han i garaget och mekar lite till med bilen, vad han skulle göra har jag glömt. Han skulle också kolla med sin kompis om han hade några vinterdäck som passade till min bil och det hoppas jag att hans kompis har för jag vill inte köpa nya dyra vinterdäck eftersom jag ska sälja min bil och köpa en ny.

Ikväll när jag slutar jobbet ska jag åka och handla lite och imorgon ska Johan och jag göra ett pepparkakshus. Vi gjorde ett förra året så det blir ett i år med. Lite trist att både jag och Johan måste jobba på julafton men vi har båda börjat på nya jobb så det är inte dirket läge att tacka nej.

Nu måste jag fixa iordning mig och åka till jobbet, tror att det kommer att bli mycket att göra idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0