Lång dag idag

Idag blir det en lång dag för mig. Börjar jobba vid tio och sedan när jag slutar så ska jag och Johan gå och äta en bit mat och sedan ska jag åka och handla mat inför nyårsafton och sedan ska jag hem och då är nog klockan något på 22,00 och laga mat åt oss tills imorgon för vi jobbar på nyårsafton båda två och sedan diska lite. Johan kan tyvärr inte hjälpa mig för han jobbar 07,12-02,30 så det blir jag som får fixa allt hemma.

Igår var min pappa och hans familj och åt mat hos oss och det var Johan som hade lagat maten för jag var på jobbet. Det blev potatismos och köttfärsbiffar med franska örter, så gott.

Idag är det 17 minus ute och jag vill inte gå ut, fy fan vad kallt det är. Är det någon mer än jag som längtar till sommaren?

Har kommit på vad jag ska ha på mig på nyårsafton och det blir kjol och en blus, får se om jag kommer i kjolen för jag har blivit lite tjockare av all julmaten och tack alla ni som gav oss paradis askar i julklapp!!! Tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0