Ett evinnerligt tjatandes

Hela tiden får jag frågan om vad jag ska göra på nyårsafton och det är nästan som att folk förväntar sig att man ska svara att man ska på fest eller ska hem till vänner på middag men det jag helst av allt vill svara är att jag ska sitta hemma i mysbyxor med en flaska rödvin och bara ta det lugnt.

Fick nyss ett sms om att jag borde köpa något snyggt att ha på mig på nyårsafton, glöm det. Jag tar något gammalt som jag har i garderoben. Har ännu inte bestämt vad jag ska hitta på men man blir väl som vanligt övertalad att göra något.

Johan ska joba den dagen så jag får väl göra som förra året och krama och pussa mig själv när klockan slår tolv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0