En ledig dag!

Idag är jag helt ledig och ska ägna dagen åt att städa hemma, åka och köpa blommor och sen bara slappa. Resten av veckan jobbar jag som vanligt men det är inga långa pass då och jag kommer hem i skaplig tid.

Igår var vi i Stockholm och shoppade. Jag köpte en fin kofta på Zahra och sedan julpynt i olika affärer. Det var så skönt att umgås med Johan en held dag för vi hinner inte ses så mycket nuförtiden eftersom båda jobbar mer än heltid. Jag ska inte jobba något extra vare sig som vakt eller croupier i december utan ska vila mig när jag inte jobbar på mitt vanliga jobb.

Vi hann också med att hälsa på min lillasyster igår och hennes enormt söta bebis. Karin sattte bebisen i en gunga och där stod hon och hoppade upp och ner och skrattade och tyckte att det var jätteroligt, bebisar är så lättroade.

Efter att ha hälsat på lillasyster så åkte vi hem till min far och hälsade på och hans tant bjöd på mat. Vi stannade inte så länge där för Joah ville hem och förbereda inför morgondagen för han skulle börja jobba tidigt.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan ska jag börja med städningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0