Annandagen

Sitter i mitt stökiga hem och känner mig så oerhört nöjd med tillvaron. Hade en jättebra dag tillsammans med min fina familj igår och med min underbara Johan. Synd bara att inte hela familjen kunde vara samlad.

Jag jobbade som croupier igår och medans de som var ute igår och gjorde mig lite rikare ligger hemma och är bakfulla så sitter jag här med fickan full av pengar och ska iväg och spana in rean. Först ska jag äta lunch med min lillebror Tommy som när som helst kommer över och det jag lagar är lite av resterna från middagen igår, hoppas han blir nöjd.

Var uppe tidigt imorse och tvättade och då fanns det ingen nyckel till tvättstugan så det gick inte att låsa dörren så jag tog upp tvätten utan att torka den för man vet aldrig, det kan ju komma in någon som tar ens kläder, det har hänt några bekanta till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0