Underlig dröm...

Hade en så underlig dröm imorse och så blev jag väckt av att min väckarklocka ringde och nu sitter jag här och är helt slut. Ska dricka en stor kopp kaffe och hoppas att jag vaknar till liv så jag kan åka och jobba.

Efter jobbet idag vill min mamma åka till Ikea så det kommer vi att göra och sedan ska jag hem och fixa här hemma för på fredag kommer en kompis från jobbet hit och på lördag så är det några gamla kompisar som kommer hit och det kommer att bli så roligt!

Hoppas på att min älskling orkar gå till gymmet idag med så att jag får en stark och vältränad karl. Själv ska jag till jobbet nu, hoppas att den här dagen kommer att gå fort!

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha det är bara att han får lov att orka :P Betalar man så dyrt för ett gymkort så ska man träna mycket.

2009-08-04 @ 10:24:21
URL: http://thelmasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0