Slut på semestern

Ja nu är min semester slut, den varade inte så länge men det var jätteskönt att få vara hemma och ta det lugnt. Tillbaka till jobbet idag och vardagen. Johan är ledig ett tag till och sedan jobbar han 2 veckor och sedan blir han arbetslös. Måste kännas konstigt för honom eftersom han jobbat på sitt jobb i nio år men nu har han en möjlighet att göra något nytt med sitt liv.

Igår var min älskling ute och åkte mc hela dagen och kom inte hem förräns på kvällen och hade med sig pizza och en film hem och det var mysigt. Om 2 veckor ska vi två ha en tävling om vem sog går ner mest i vikt under 4 veckor och jag hoppas att det blir jag som vinner!

Ska dricka mitt morgonkaffe nu och sedan iväg till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lol

2009-08-03 @ 13:53:26
Postat av: Anonym

lol

2009-08-03 @ 13:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0