Helvete vad det kliar i mina ögon.

Kliar i mina ögon och jag är så allergisk så jag håller på att bli tokig. Hade min pappas hund i min bil förra helgen och hennes hundhår är fortfarande kvar och när jag åker i bilen nu så blir jag jätte allergisk. Ska be min lillebror Tommy att dammsuga min bil så det går bort.

Jag har bestämt mig för att köpa drömmbilen och det är en audi jag vill ha. Är så trött på min bil så det inte är klokt och vill ha en bil med fart i som dessutom ser bra ut. Just nu väntar jag på att få fast anställning på mitt jobb och på att jag ska spara ihop pengar till bilen och sedan så kommer jag att slå till och köpa en bil som jag verkligen vill ha.

Idag ska jag till Ikea med en kompis och handla lite, vad har jag inte bestämt än men några nya matlådorvore inte fel, Henrik har en förmåga att tappa bort våra matlådor när han tar med sig dem till jobbet.

Ska sminka mig nu och sedan måste jag åka till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0