Bästa helgen på länge!

Den här helgen har varit en av de bästa helgerna och jag har haft så roligt! I fredags var jag ute med några jobbarkompisar som var helt galna. Vi började med förfest hemma hos en jobbarkompis som heter Ylva och sedan fortsatte vi ut på ett disco och dansade och hade jättekul.

På lördagen så var jag med Henrik och det var ett tag sedan som vi gjorde något ihop så det kändes bra och på kvällen åkte jag och jobbade och det var kul för jag tjänade pengar då!

på söndagen var jag helt slut efter helgen så då var jag hemma och tog det lugnt och fixade hemma och lagade mat och gjorde matlådor till veckan som skulle komma. Såg också lite på en jättefjantig film på tvn som hette en prinsessas dagbok 2 men den var helt värdelös (en barnfilm)!

Nu är det måndag och jag ska snart åka till jobbet och drömma om nästa helg som inte kommer att bli så rolig. På fredag och lördag ska jag jobba som croupier och på dagen ska jag jobba på ett event som mitt vanliga jobb ska ha på en fotbollsmatch, kommer att bli en jobbig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0