Till tandläkaren idag.

Det finns inget värre än att gå till tandläkaren, får panik av att ligga i stolen medan han sitter och petar mig i munnen. Det finns verkligen inget värre. Förra året fick jag mitt första hål i tanden och då blev min tandläkare glad och sa att han äntligen skulle få borra för det hade han inte gjortpå hela dagen och jag höll på att svimma.

Hoppas allt kommer att gå bra idag,något hål kommer jag nog definitivt inte att ha eftersom jag borstar tänderna minst tre gånger om dagen.

Ska åka till jobbet efter tandläkaren och efter jobbet ska jag åka hem till min pappa tillsammans med en annan person och äta mat som hans fru ska laga och det kommer att bli gott!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det frukost, får se om jag hinner plocka undan lite hemma innnan det är dags för mig att åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0