Fyller år idag...

Fyller år idag och jag blir 25. Känns läskigt för nu är det bara 5 år kvar till 30. Ska fira med familjen idag och med kompisarna på lördag och det blir kul.

Var hemma hos min pappa och åt igår och det var gott och till efterrätt fick vi en smördegsinbakad vårrulle med grönsakeri?? (pappas fru är från Thailand). Hade med mig en bekant hem till pappa som han jobbar med ibland och de bara pratade och pratade (nu har nog pappa börjat drömma om sin nya svärson!), vi var där i över 2 timmar och det var skönt att få åka hem.

Nu ska jag fixa lite hemma och sedan ska jag åka till jobbet, idag är det nog en hel del av kollegorna på jobbet som vill smaka av tårta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0