Ska måla om.

Färgen på vägarna i mitt nya hem är hemsk och därför har jag beslutat mig för att måla om och det ser jag fram emot. Ska ha en ljusbeige färg i vardagsrummet och sedan ska det vara vitt i hallen. Kommer att bli riktigt bra och jag börjar förarbetet på fredag och sedan på lördagen så kommer en kompis över och hjälper mig måla.

Igår var jag på utvecklingssamtal på mitt jobb och jag fick veta att jag skulle få fast anställning där i januari och det känns skönt. NU vet jag att jag kommer att ha en fast inkomst och det öppnar upp för en del nya saker som jag kan göra och det första kommer givetvis vara att köpa en nyare bil!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Grattis till fast anställning! :)

2008-11-19 @ 21:36:34
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0