Mitt i flytten.

Har hållit på nu i drygt 2 veckor med att flytta. Både jag och Henrik tyckte att det var bäst att separera från varandra ett tag och han har inte bråkat om det på något sätt. Jag blev verkligen överraskad när han sa att jag kunde ta soffan som vi köpte för att år sedan, kan det vara så att han tycker att den är ful eller försöker han bara vara snäll?

Var på IKea igår och köpte tallrikar som jag ska ha och idag ska jag ge mig ut och leta efter kaffemuggar på min lunchrastoch sedan har jag nästan allt som behövs för att leva ensam. Kommer att bli lite läskigt att bo själv för det har jag aldrig gjort förut men nog kommer jag att klara av det!

På lördag så kommer min styvpappa att hjälpa mig att flytta mina möbler till min nya lägenhet och det kommer kännas skönt men jag har foortfarande massor av saker kvar här som jag inte har hunnit plocka ner i flyttkartonger men det får jag göra nu i helgen.

Nu är det dags att borsta tänderna och sedan ska jag åka iväg till jobbet. Har jobbat på mitt nya jobb i snart 6 månader och nu vankas det fast anställning och det ska jag nog fira med att köpa mig en nyare bil som jag drömt om så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0