Vilken dag!

Det har varit så fint väder ute idag och jag har suttit och solat lite på eftermiddagen efter att jag varit i skolan. Träffade en kompis på stan och vi bestämde att vi skulle gå och fika. Vi tog fiket vid ån och sedan satt vi där i flera timmar ooch drack caffe latte och snackade skit i flera timmar! Så härligt med varmt väder och att man kan sitta ute! Jag tror att jag fick lite färg!

Ska iväg på möte ikväll och försöka roffa åt mig några pass, alltid bra med extra pengar och snart är det dags för semester och då behövs det en massa extra pengar. Har inte planerat något inför sommaren men till hösten blir det en utlandsresa det är ett som är säkert. Nu ska jag dricka lite kaffe och sedan dra iväg!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0