Vilka idioter det finns!

Igår jobbade jag och jag höll på att bi tokig! Vilka idioter det finns. När det är fint väder ute det är då alla idioter kommer fram, skönt att vi alltid jobbar två och rvå, annars hade det nog varit lite obehagligt. Den största idioten igår var världens gaphals som skrek att vi skulle bli av med jobben och han skulle ringa en advokat och stämma oss, han gav sig inte utan gapade på som en galning. Igår var det verkligen skönt när passet var slut och jag kunde åka hem!

Idag ska jag åka och sola med Lotta och E. Vi bestämde att vi skulle träffas klockan elva men jag tror inte att de kommer att vara vakna då. Haha de sover alltid till typ två på dan så jag åker nog och solar med M!

Köpte jättefina tårtgafflar från Rice igår på Tradera. Köpte dem för 53kr och de var helt nya, vilket klipp! De kostar i alla fall drygt 70kr om man köper dem i butiken!

Nu ska jag göra en smoothie och dricka kaffe! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Tack så mycket! Jag gillar grönt hihi, det kanske märks

2008-05-11 @ 14:57:05
URL: http://svederus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0