VEGANMANNEN aka SUPERNÖRDEN!

Supernörden jobbar som ************ och är blek som ett lik och lever som en troende vegan. Jag kallar honom Veganmannen! Jobbade ihopmed honom i lördags och han verkade vara livrädd när vissa situationer uppstod!

Sedan när vi inte hade så mycket att göra så stod vi och pratade om lite allt möjligt och jag frågade om han brukade kolla på Desperet Housewifes och han sa ja. Då frågade jag om han kollade för att han tyckte att Eva Longoria var snygg och då säger han: "nej det tycker jag verkligen inte, hon är inget för mig". Fattar inte?? Veganmannen tyckte inte att hon var snygg! Så jag frågade om han tyckte att någon annan var snygg i serien och han sa nej, riktigt skum typ. Känner ingen kille som kollar på DH utan att de antingen blir tvingade av sina tjejer eller för att dregla över någon av huvudrollsinnehavarna.

Nu ska jag inte jobba mer med Veganmannen aka Supernörden på ett bra tag, ALDRIG hoppas jag men man vet aldrig när våra vägar korsas nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0