Vad ska man hitta på i helgen då?

Sitter och funderar på vad jag ska göra i helgen. Kan inte sola idag föör jag blev väldigt röd efter att hha solat igår så det ska jag göra på lördag istället . Lotta ville åka till Ikea idag och det är kul men orkar jag åka bil i den här värmen fast hon har ju aircondition i sin bil så det kan bli behagligt. Får se.

På lördag ska jag hem till mamma och sola i alla fall och sedan ska jag höra med dem om de inte vill grilla, är så gott och det hör till sommaren att man samlas och grillar och bara sitter och tar det lugnt. På lördagkvällen ska jag jobba och det kommer nog att bli kul eftersom det är "Grisfesten" i helgen.

Kommentarer
Postat av: . S T E P H A N I E .

ha en fin dag!

2008-05-30 @ 07:06:59
URL: http://ampele.blogg.se/
Postat av: Anonym



usch för ikea :(

jag ska åka till lägenheten i stan och leka med nissehult (kissebebis)i helgen, försöka sova lite, eller åtminstonde vara ifred och läsa eller något :>

föressten så ska min pojkvän på kiss. det är så urlöjligt att jag vill gråta, + att han ska på iron maiden. uh.

2008-05-30 @ 07:49:58
URL: http://duharensnopp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den där gammla bilen en 00:a redo för skroten. och din skruttbil får man väll veva igång

2008-05-30 @ 15:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0