Underbar dag!

Var och solade med Lotta och E idag och det var så skönt men det blåste lite väl mycket men det var ändå varmt, har börjat få lite färg nu! Är hemma nu och ska ta det lugnt en stund sedan ska jag och en kompis dra iväg och äta något, jag orkar inte laga mat idag.

Luktar konstigt från min slask i köket och jag vet inte vad det kan vara. Har hällt i något medel som jag fick av Lotta men det hjälper inte, kanske har jag gjort fel? Undrar om jag måste skruva isär röret och kolla om det ligger något obehagligt däri som luktar. Jobbigt med sådana saker, särskilt när man är tjej!

Nu ska jag dricka lite kaffe och softa. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: R y d b e r g

Jag har varit på landet idag :) och du tycks haft en trevlig dag du med !

2008-05-11 @ 18:26:14
URL: http://MariasLya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0