Tycker synd om henne!

Vi var ju ute i onsdags och Ida hamnade i lite trubbel eller vad man ska kalla det. Kan inte gå in på vad det var men kan säga så mycket som att hennes kille är nog inte så glad på henne just nu, hon har jämt en sådan otur. Jag pratade nyss med Ida och hon skulle vara hemma och tvätta ikväll. Hon kommer nog inte orka med utelivet på ett bra tag!

Jag ska inte heller gå ut ikväll utan jag ska iväg och jobba, det enda positiva med det är att det kommer att finnas en väldigt bra vakt att ropa på om det skulle behövas!!!! Det är en kollega till mig som ska jobba extra!

Imorgon ska jag iväg på 27- och 40-årskalas! Det ska bli kul? Får se, vill inte stanna alltför länge för jag jobbar imorgon också och vill hinna hem och byta om men imorgon jobbar jag på mitt andra jobb, det är mycket roligare tycker jag!

Nu ska jag surfa in på eleven och shoppa lite, visar vad jag köpt sen!


Kommentarer
Postat av: emmelie :)

Tävlingen jag har avslutas kl 22 ikväll! och du kan vinna örhängen och smink! så va med! :D:D:D

2008-05-02 @ 19:20:39
URL: http://emmsaan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0