Trodde att min bil var stulen!

Fick världens panik nyss när jag tittade ut genom fönstret och såg att min bil var borta, jag trodde att någon stulit den! Sedan fick jag en idé och ringde Henrik och det var han som hade lånat den! Vad bra att han sa till! Tänk om jag ringt polisen och anmält den som stulen. Ska ta ifrån honom min bilnyckel, han har en egen bil att åka i men pga att han varit borta så mycket på olika resor osv så har han inte hunnit besikta den så nu är det körförbud på bilen och då tror han att han kan låna min bil så fort han vill!

Just nu är jag så irriterad på honom! Tycker att han kan åka med sin bil ändå, den är mycket finare än min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0