Tid det tog!

Mötet höll på i 2,5 timme och det var trist. Vi gjorde schemat och sedan väntade vi på att Markus skulle dyka upp och sedan fortsatte vi prata. Kom inte hem förräns vid tio. Vi bestämde att vi skulle ha personalfest den 2 juni med mat och lite alkohol för de som inte kör. Jag ska inte köra!

Imorgon ska det bli fint väder och jag tänker sola! Vill få lite färg!


Var så hungrig när jag kom hem och nu har jag ätit soppa, inte bra att äta så sent men jag höll på att dö av hunger så jag var tvungen.

Är helt ledig på fredag och sitter och funderar på vad jag ska hitta på då? Har absolut ingen aning om vad jag ska göra. Skulle ha grillat men det blev framflyttat tills på lördagen.

Ska sova nu, det är en ny dag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0